טדי שגיא : הון-צהובון: הסלבס שתפסו מיליונר / בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999.

כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה. איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר.

בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. ×
×"ישר מ×'רמני×": מטוס ×"מנ×"לים ×"×—×"ש של ט×"×™ ש×'יא - ×"כל אישי from img.haarets.co.il
בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה.

איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים.

הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999.

כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה. איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם.

איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. ×
×"ון-צ×"ו×'ון: ×"סל×'ס שתפסו מיליונר from images1.ynet.co.il
איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999.

הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם.

בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים.

איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999.

בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. ×
×"ון-צ×"ו×'ון: ×"סל×'ס שתפסו מיליונר from images1.ynet.co.il
בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה.

לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר.

כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים.

טדי שגיא : ×"ון-צ×"ו×'ון: ×"סל×'ס שתפסו מיליונר / בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999.. הונו האישי מוערך בלמעלה משני מיליארד, והוא נחשב היום לאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. איש העסקים טדי שגיא מוכר כיזם שצבר את הונו הרב מתחום ההימורים המקוונים. בכך השלים את היפרדותו מהחברה שהקים ב־1999. לאחרונה מכר את יתרת אחזקותיו (4.6%) בפלייטק, ספקית פלטפורמות מבוססות תוכנה לאתרי הימורים, ב־88 מיליון דולר. כיום עיקר פעילותו העסקית הוא בנדלן בעולם, במיוחד בבריטניה.

Post a Comment

0 Comments

close